Floating Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Carola - WaarBenJij.nu Floating Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Carola - WaarBenJij.nu

Floating Market

Door: Jan en Carola

Blijf op de hoogte en volg Jan en Carola

06 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!
Daar zijn we weer.
Na een dag door China Town gelopen te hebben, waren we even 'Bangkok-moe'. Voor ons reden om de floating market te gaan bezoeken. Om de grote kudde toeristen voor te zijn, zijn wij al een dag voor het daadwerkelijke bezoek naar Damnoen Saduak gegaan met de bus. Weinig toeristen doen dit, er is ook maar 1 hotel in de stad.
Voor ons weer een hele onderneming: voor het eerst met het openbaar vervoer. Erg leuk, we waren de enige buitenlanders en iedereen wilde ons helpen. Zelfs zo erg dat toen wij de bus uitwilden, omdat we het hotel zagen,dat niet mochten, omdat de markt verderop was.
Na een nacht op een spijkerhard bed, zaten we om 7.00 uur al in de boot richting de drijvende markt. Leuk om te zien, maar wel heel toeristisch. Na 1,5 uur hadden we het ook echt wel gezien.
Hierna weer de bus teruggepakt naar Bangkok en morgen vertrekken we naar het noorden, Chiang Rai. Van daaruit zullen we naar Laos gaan.

Geen idee hoe het daar met internet is, dus geniet van dit bericht.

Liefs,
Jan en Carola

• 06 Januari 2008 - 12:26

Harry En Christa:

Ha ha, wij zijn de eerste! Fijn weer even wat te horen. Leuk als je de bus niet uit mag toch! Dat is de bedoeling van jullie reis: met de plaatselijke bevolking omgaan. We genieten echt mee met jullie verhalen. Goeie reis verder en we horen vanzelf wel weer iets uit Laos of zo
    Veel liefs pa/ma

• 06 Januari 2008 - 12:35

Hglmrgrlg:

goedemiddag vanuit het zonnige oude wetering. Blij weer iets te horen. We wachten de foto's af.

• 06 Januari 2008 - 13:14

Roelof En Ria:

We genieten mee van jullie reis.

eweldig. groeten uit Steenwijk

• 06 Januari 2008 - 13:24

Andre En Marije:

Nou ja, alweer een berichtje! Leuk,leuk om dit allemaal weer te lezen! Weer hele belevenissen lezen we wel! Geniet lekker verder daar en we horen wel weer.
    Liefs van ons!

• 06 Januari 2008 - 15:01

Mark En Yvonne:

wat een mooie foto's!! Wij denken dat wij helemaal gek zouden worden in al die drukte en gekrioel, dus voor ons is dit een hele mooie manier om de reis te "maken". Bij ons begint het gewone leventje morgen weer.
    Groetjes van ons!

• 06 Januari 2008 - 15:05

Herman:

mooie foto's nog even en dan komen we die kant ook even op want we raken wel enthousiast
    groetjes
    ps we kunnen al met stokjes eten

• 06 Januari 2008 - 18:57

Christiaan:

Zoals jullie kunnen zien is het gelukt om jullie foto te veranderen. Mocht je nog eens een probleempje hebben...gewoon mailen, dan lost broertje het wel ff op ;-p
    Mooie foto's trouwens. ik houd ze uiteraard goed in de gaten in de hoop dat de ware er tussen zit voor aan de muur.

Liefs Christiaan

• 06 Januari 2008 - 20:43

Elisabeth:

Goh, in Bangkok kan je dus ook gewoon een punter huren....weer wat geleerd ;-)
    Mooie foto's trouwens!
    Greetz
    Elisabeth

• 07 Januari 2008 - 15:33

Jan En Marianne:

Mooie foto's.
    Veel plezier op jullie volgende etappe

• 07 Januari 2008 - 19:23

Michel En Karianne:

Wat een mooie foto's zeg! Als je nog een mooi geklede danseres tegenkomt...die zoeken wij nog voor aan de muur!
    Succes richting Laos,
    Groetjes uit Culemborg!

• 07 Januari 2008 - 20:14

Yvonne & Cor:

Wat een mooie foto's, vooral die tempels! (zeker geen orgel gezien?) Geweldig, wat een onderneming. Groetjes uit Alkmaar en nog veel reisplezier.

• 07 Januari 2008 - 21:34

Henk En Marrie:

Net de foto's bekeken; Wat een andere wereld, maar wel leuk, en wat een drukte!!
    Mooi om mee te maken. Op deze manier kunnen wij mooi met jullie mee reizen; Op naar Laos.

Liefs en tot het volgende schrijven,

Henk en Marrie

• 07 Januari 2008 - 21:45

Jan En Carola:

wij proberen jullie zo goed mogelijk te volgen.de foto s van bangcok zijn prachtig.veel plezier groeten leny en otto

• 08 Januari 2008 - 07:52

Elly:

Leve Internet! Heel leuk om jullie op deze manier te volgen. De digi (en de fotograaf natuurlijk)doet ook goed z'n werk, de foto's zijn prachtig. Ben benieuwd hoe Laos zal zijn!

Heel veel groeten!

• 08 Januari 2008 - 15:24

Harry G.:

Bijna net zo druk als in Giethoorn de Floating market, maar prachtige foto's.
    Veel kijk plezier in Chiang Rai en ik blijf jullie volgen( ben toch meestal vroeg thuis)ha ha.

groet je collega Harry.

• 08 Januari 2008 - 17:25

Herma En Ton:

Hallo lieve Carola en Jan, het klinkt allemaal heel leuk tot nu toe. Succes met de verdere tocht. Ben benieuwd waar jullie uitkomen! Liefs Herma