Happy New Year!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Carola - WaarBenJij.nu Happy New Year!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Carola - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!

Door: Jan en Carola

Blijf op de hoogte en volg Jan en Carola

01 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve allemaal!

Allereerst een heel gelukkig 2008!
Wij hebben oud & nieuw gevierd op Khao San Road, de backpackers street van Bangkok. Volgens berichten op het internet zou hier niets te doen zijn... Nog nooit hebben wij met zoveel mensen van zoveel verschillende nationaliteiten nieuwjaar gevierd.

Onze vlucht verliep goed, 10,5 uur vliegen en dan sta je in 30 graden. Nog even waren we bang dat we met onze enkele reis het land niet in mochten, maar geen probleem.

Ons hotel is OK, we hebben alleen al wel de tweede kamer. WC verstopt... Gelijk vrienden gemaakt met de receptioniste ;-)

Straks gaan we naar het zwembad, lekker relaxen en bijkomen.
Morgen staat een fietstocht in Bangkok op het programma.

We willen iedereen bedanken voor de geplaatste berichtjes. Leuk om te lezen, dus ga zo door!

Liefs,
Jan en Carola

• 01 Januari 2008 - 06:54

Marije:

Heeee!!! Jullie ook een geweldig nieuwjaar!
    wat geweldig die foto's! Super om zo oud en nieuw te vieren. Hier in Steenwiek was het ook weer knallen....(in een sluier van dikke mist...)Genieten daar he, tot horens, liefs Marije

• 01 Januari 2008 - 09:01

Elisabeth:

Jullie ook happy newyear!!!! Ziet er gezellig uit daarginds. Ik zag dat Tiesto ook aan het draaien was? ;-) T is daar iig mooi weer. We hebben hier door de zeer dichte mist werkelijk niks van het doorgaans zo mooie vuurwerk kunnen zien. Ach, nog 364 dagen en dan is het weer oudjaar.

• 01 Januari 2008 - 10:01

Leendert En Geertje:

jullie een heel gelukkig nieuwjaar
    lekker warm weertje daar.het was in vledder koud en mistig en erg rustig oudjaarsnacht.lekker genieten daar en fiets ze.

• 01 Januari 2008 - 11:15

Bart & Elly:

Jullie ook een goed en mooi 2008!! Ook hier in het (doorgaans zonnige) zuiden mist en regenachtig tijdens de jaarwisseling. In Bangkok ziet het er heel wat swingerder uit, een mooie start van het nieuwe jaar!Geniet van alles wat nog komen gaat!

• 01 Januari 2008 - 16:17

Pa En Ma:

Dag lieve kinderen.
    Voor jullie ook alle goeds in 2008. En heeeeel veel plezier. Het begin is al erg goed zien we/lezen we. Heel veel liefs van pa en ma uit Tuk.

• 01 Januari 2008 - 16:36

Erik En Hetty:

een heel gelukkig, geweldig super mooi 2008
    liefs

• 01 Januari 2008 - 16:48

Cees En Hennie:

Ook van deze kant een heel fijn en reis lustig 2008.Wat heerlijk om nu even aan het zwembad te zitten met 30 gr echt mijn weertje beter als hier maar dat heb je al gelezen van die andere reacties.We wensen jullie veel succes en het zal even wennen zijn op de fiets want het is daar een stukkie druker op de weg goed uitkijken maar dat hebben jullie al tig keer gehoord.liefs en groeten van ons allen.

• 01 Januari 2008 - 16:58

Marianne En Jan:

Hoi, hoi,

jullie ook gelukkig nieuwjaar!!! Wij hebben in een niet-mistig Purmerland Oud en Nieuw gevierd; dus volop genoten van het waanzinnige vuurwerk dat iedereen had gekocht; inclusief Jan en Ingo.
    Veel plezier, we horen graag weer van jullie.

• 01 Januari 2008 - 20:36

Mark En Yvonne:

Jeetje spannend hoor, dat jullie daar nu zijn!!!! Dat jullie een heel mooi jaar mogen krijgen, met heel veel momenten om van te genieten. Wij zijn het jaar met mist begonnen, moesten "op de tast" naar huis rijden!! Ziet er bij jullie beter uit! Geniet ze, wij blijven erbij!

• 02 Januari 2008 - 09:37

Merel:

Een heel gelukkig nieuwjaar! Mis je nu al.. haha. Heel veel plezier, ga er lekker van genieten.
    Tot nu toe klinkt het erg goed!

Liefs,
    Merel

• 02 Januari 2008 - 10:04

Tineke:

Ook voor jullie een heel gelukkig en "veilig" nieuwjaar.
    Ben wel een beetje jaloers op julie heerlijke temperatuur!

• 02 Januari 2008 - 10:33

Karel En Trijntje:

Hallo. hier weer even iets van ons.We hopen dat jullie mooi gefietst hebben.Het was gister wel super toen we uit bed kwamen en de p.c. aanzetten zagen we meteen jullie vrolijke gezichten.dus een heel goed teken.We hebben de kerstboom weer opgeruimd.Ja voor ons begint het gewone leven weer.Voor jullie geldt nu. Genieten en wij genieten hier mee via de mail.Groetjes Pa en Ma

• 02 Januari 2008 - 10:37

Ton Jansen:

Allereerst een Gelukkig Nieuwjaar!
    Het ziet er bij jullie goed uit.
    Geniet ervan! Wij horen en zien het wel.

• 02 Januari 2008 - 14:14

Nathalie Hoffman:

Ik wil jullie bij deze een heel gelukkig nieuwjaar wensen..
    Maar volgens mij is jullie jaar al goed begonnen.
    Hoorde van papa en mama dat jullie al op reis zijn, en was natuurlijk erg benieuwd, dus gelijk even gekeken.
    Ik wens jullie nog een hele mooie reis, en veel geluk en gezondheid voor 2008.

groetjes Nathalie Hoffman

• 02 Januari 2008 - 21:08

Maurice:

Lekker hoor 30 graden. Al een beetje heimwee (hahahahaha. In Steenwijk inderdaad hele dikke mist. We konden alleen ons eigen vuurwerk zien.

Ik zou zeggen; geniet van het warme weer en we mailen.

Groet,
    Maurice

• 02 Januari 2008 - 23:36

Willeke:

ooh fijn 30 graden wil wel zo ruilen maar ja kan niet he ik heb niks meegekregen van oud en nieuw was aan het werk moest bij de deur staan in hoogeveen was een super leuk feestje doorgegaan tot half 8 zoals overal daar ook dikke mist haha maar goed daar hebben jullie lekker geen last van toch fijn om te horen wat een rotweer we hier hebben he mag ik ook altijd graag horen als ik op vakantie ben en ik heb mooi weer.geniet er maar lekker van knuf wil

• 03 Januari 2008 - 07:56

Karianne:

jullie ook de beste wensen voor 2008!!
    Behalve de 'spannende'ontknoping, met als hoogtepunt natuurlijk Child in time, van de top 2000 hebben jullie hier niets gemist. Leuke foto's trouwens.
    Ik hoorde op de radio over aanslagen met oud en nieuw in Thailand, nog iets van meegekregen?
    liefs, michel, karianne en knuffels van tom en anouk

• 03 Januari 2008 - 10:02

Willem En Erika:

Ook voor jullie een prachtig 2008! Wij weer aan het werk en jullie fietsen in Bangkok...

• 03 Januari 2008 - 12:05

Christiaan:

Hé lieve zus en zwager,

Gezien de hoedjes kunnen jullie wel in Punta Cana zitten haha.
    Oud en nieuw is ook hier weer uitbundig gevierd (gewoon 3 dagen lang zeg maar). Helaas eist het nu langzaamaan zijn tol en heeft mijn lichaam even keihard op de rem getrapt!
    Ik kijk weer uit naar een volgend bericht en foto's!

Liefs Christiaan

• 07 Januari 2008 - 23:30

Bas Hoogers:

De steggerdatjes .
    Beste jan en carola allereerst de beste wensen !!!!
    Mooie plaatjes van verre landen ik zou zeggen geniet vooral van de kleine verrassingen op cultureel en culinair gebied.
    Ps gaan jullie nog naar zuid Amerika.
    dan weet ik nog wel wat leuke dingen .
    ben daar 2 maanden geweest in 1992.
    paraguay argentinie en brazilie .
    maar naar ik begrepen heb gaan jullie eerst naar nieuw zeeland hierna.
    lijkt mij ook fantastisch.
    ik wens jullie een onvergetelijke reis toe.
    heel veel groetjes bas wietske wilson en mara.