Nog even... - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Jan en Carola - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Jan en Carola - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Jan en Carola

Blijf op de hoogte en volg Jan en Carola

27 November 2007 | Nederland, Steenwijk

Lang naar uitgekeken en nu is het dan bijna zover...
Na tijden van voorbereiding en voorpret vertrekken we 30 december voor onze droomreis. Een half jaar rondreizen door Azië en Nieuw Zeeland. Ons eerste doel zal Bangkok zijn.
Verder zullen we Laos,Cambodja, China , Tibet en Indonesië met onze rugzak bezoeken. Tussendoor zullen we met een camper Nieuw Zeeland onveilig maken.
We hebben geen vaste planning. Vooral veel bekijken, veel relaxen, lekker eten en drinken en bovenal genieten. Wij hebben er zin in!!!!

• 27 November 2007 - 12:25

Cindy!!:

hiha!! jullie eerste berichtje !! spannend!!

Groetjes Cindy

• 28 November 2007 - 21:43

Mama:

Inderdaad: bijna is het zo ver. Nog even voorpret en dan zijn jullie vertrokken.
    We gaan jullie volgen en genieten van de verhalen!
    liefs
    ma

• 29 November 2007 - 11:35

Elly:

Jammerrrrr, ben niet de eerste, haha... Ik denk dat ik nog heel vaak aan jullie zal denken, zeker als wij middenin de verhuisstress zitten (ook leuk....).
    Kijk nu al uit naar jullie rijst- en kiwiavonturen!

Groetjes, Elly

• 01 December 2007 - 11:02

Meryam En André:

wat een leuk idee deze site. Wij zullen jullie zeker in de gaten blijven houden!!!

Kussen

• 01 December 2007 - 13:24

Annie En Meilom:

Een goede reis en veel plezier

• 01 December 2007 - 13:47

Anita:

yoho, het komt steeds dichter en dichter bij!!! Lijkt me leuk om jullie te volgen!Groetjes en alvast een hele goede reis!

• 01 December 2007 - 16:57

Lieneke:

Heeee Nolles en Jan,

De website in de lucht! Goed zeg!
    Carool geniet je nog even van je vakantie vooraf het ploeteren met die rugzak?!?!?

Liefs,
    Lieneke

• 03 December 2007 - 12:17

Christiaan:

HET teken dat het begin van de reis dichterbij komt. En toch op www.waarbenjij.nu . Gelijk heb je. mooi makkelijk en effectief. Een eigen site komt vanzelf ;-) Alles nog onder controle qua planning?

gr. christiaan

• 10 December 2007 - 22:30

Maurice En Jeannette:

Wij zullen jullie zeker volgen op jullie reis.
    Heel erg veel genieten!

groetjens de Bakkertjes

• 16 December 2007 - 08:57

Rene Gea Linsey Romy:

Wij wensen jullie ook heen veel plezier en zullen jullie ook zeker volgen. groetjes van de vlaggelanders.

• 16 December 2007 - 09:26

Mark & Yvonne:

wij zullen jullie avonturen zeker volgen, en hier in het koude holland meegenieten van jullie droomreis!!

Veel geluk en veel plezier!!!!!

Mark en Yvonne

• 16 December 2007 - 09:28

Smitjes:

Helemaal aan de andere kant van de wereldbol, da's ver he mama. Ja Niels...
    Super deze site, we blijven jullie volgen. Suc6 nog even de laatste daagjes in Steenwiek... De Smitjes van het Schar.

• 16 December 2007 - 10:10

Jan Reintjes:

Hallo Jan en Carola

Ik heb toevallig gistermiddag (18.00)nog proberen te bellen (niet thuis)We bellen nog voordat jullie gaan

groetjes

• 16 December 2007 - 12:53

Ben En Anne-Marie:

Leuk, deze site!
    Geniet nog even van het Nederlandse mooie weer.
    Gaan jullie zeker volgen.
    Groetjes,

• 16 December 2007 - 13:36

Pa Harry:

Ja....nog maar een paar nachtjes en dan...> Ben jaloers. Veel plezier en vooral genieten van veel natuur, rijst en kiwi. En... kom goed terug, maar dat duurt nog zó lang.
    Liefs
    pa harry

• 16 December 2007 - 18:44

Karianne En Michel:

Net jullie kerstgroet gekregen! Meteen een reden om even op jullie site te kijken! Leuk hoor, kunnen we allemaal een beetje meegenieten van jullie belevenissen. Nogmaals enorm veel plezier toegewenst, maar we bellen nog wel even! Liefs uit Culemborg..

• 17 December 2007 - 22:09

Roelof En Ria:

wij wensen jullie ook een prettige tijd
    en wij vinden het leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Veel succes.

• 18 December 2007 - 08:47

Syta Hoedemaker:

Zomaar een heel half jaar weg. Dat klinkt best wel lang. Heel veel plezier en geniet ervan daar. Groetjes uit Damwoude

• 19 December 2007 - 12:59

Leendert En Geertje:

Carola enJan
    Wij wensen jullie een onvergetelijke reis
    toe.
    En vinden het leuk om jullie te volgen
    via de mail.
    HEEL VEEL PLEZIER.

Groetjes leendert en geertje Hoffman.

• 23 December 2007 - 13:49

Ton & Herma:

Ook vanuit het zuiden een heel fijne reis toegewenst. Geniet ervan! We zullen jullie volgen via deze leuke site.

groeten uit Geleen.

• 24 December 2007 - 00:20

Tineke:

Wat leuk om op deze manier de reis mee te kunnen maken.
    Nogmaals goede reis vanuit de Tippe!

• 24 December 2007 - 12:29

Andre & Meryam:

Ja, bijna gaat het gebeuren. Graag zien we op deze site ook een paar foto's van jullie en wat jullie meemaken.

Have much FUN!

Liefs Andre & Meryam

• 26 December 2007 - 15:35

Mark & Yvonne:

Jan en Carola,
    Goede reis en we zullen jullie avonturen volgen via deze site Een leuk initiatief.

Groetjes Mark & Yvonne

• 27 December 2007 - 22:30

Herman,gerdi,lars,ma:

dag familie,
    Wij wensen jullie een onvergetelijke tijd toe en hopen dat het een mooie droomreis wordt.We zullen jullie op de voet volgen!!!!
    groetjes

• 28 December 2007 - 14:25

Harry:

Laat ik nou als eerste even wat van me laten horen en je bent nog niet eens weg.
    Heel veel reisplezier en alvast een gezond en reislustig 2008 toegwenst.

Harry en Nies

• 28 December 2007 - 14:27

Harry:

Ik bedoelde dus als eerste van je collega's.

• 28 December 2007 - 16:26

Annie En Meilom:

Een goede vlucht en veel genieten

• 28 December 2007 - 17:45

Hennie:

hallo jan en carola het is me dan eindelijk zelf gelukt om op jullie site te komen. we wensen jullie een hele fijn reis toe.en we vinden het hartstikke leuk om julie avontuur mee te beleven zo maken we dan ook nog een wereld reis mee al is het dan van uit onze stoel.groeten van Cees Hennie Willeke Jan en Liane

• 29 December 2007 - 14:27

Karel En Trijntje:

Nog een nachtje slapen en dan is het zover.Jullie droomreis gaat dan beginnen.
    We hopen dat jullie een onvergetelijke reis tegemoet gaan en heel veel zien en genieten.Wij kijken uit naar de eerste berichten van jullie op deze site.
    Heel veel plezier.En gezond weer terug.
    Pa en Ma

• 29 December 2007 - 15:04

Ben En Anne-Marie:

Goede vlucht zonder vertragingen!
    Veel plezier en lekker genieten.
    Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!

• 30 December 2007 - 18:01

Aron En Sandra:

Jullie zijn vertrokken!!! Spannend. Wij gaan jullie absoluut volgen en zullen jullie super missen. Als jullie terug zijn trekken we gelijk een fles rosado open en wordt ik jou nieuwe/oude collega, leuk!
    Dikke smok ook van de kids.

• 31 December 2007 - 14:22

Wim, Janet En Kids:

Lieve Jan en Carola,

Vanuit het verre Nederland wensen wij jullie een onvergetelijke reis toe. Geniet, een half jaar lijkt lang maar je zult zien je bent zo weer terug. Ga mooie dingen schrijven want ook wij blijven jullie volgen. Een goed en gezond 2008! Groeten.

• 31 December 2007 - 16:11

Marcel&Angelique:

Hoi Jan en Carola,

Hopelijk is de reis goed gegaan.
    We houden jullie in de gaten en passen op jullie huis.

Gr Marcel,Angelique,Melissa en Kim-Lian

• 31 December 2007 - 17:41

Willeke:

he grote neef en carola
    ik wens jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe en hoop dat jullie ontzettend genieten zal aan jullie denken
    vind het zo goed van jullie dat jullie deze stap durven te nemen
    heel veel liefs wil

• 01 Januari 2008 - 15:42

Papharry:

Hoi lieve kinderen. Fijn dat jullie het nu al meteen mooi hebt. Natuurlijk van onze kant ook een gelukkig 2008 gewenst. Geniet van al het moois in die verre landen. En we schrijven elkaar wel verder. liefs pa harry

• 02 Januari 2008 - 18:59

Kapper:

hallo
    , wie gehts mit ihnen,
    haben sie eine sehr gute reise, es sieht ser gut aus die foto`s
    deien hare carola sient aug lang gewurden. nu even serieus. leuk om jullie zo te volgen.
    wat een drukke stad he bangkok?
    goede reis verder.

groeten: